Over ons
Historiek
Teruggrijpen naar het ontstaan van Pronel brengt ons in het jaar 1986. In de kelder van weleer waarin onze allereerste klanten een keuze maakten uit een assortiment dat zou verbleken bij het huidige aanbod, werden de fundamenten gelegd.
Tevredenheid bij het cliënteel en mond-aan-mond-reclame legden de basis voor een door de jaren heen steeds groeiend klantenbestand dat zowel bestaat uit kleine ondernemingen als grote multinationals. In 1990 was de verhuis een feit en nam Pronel zijn intrek in een nieuw gebouw dat nu nog steeds onze exclusieve showroom herbergt en van waaruit de algemene coördinatie en administratie gebeurt.
Vandaag mogen we onszelf rekenen tot één van de toonaangevende spelers op de Belgische markt en telt het Pronel-team 10 enthousiaste en gemotiveerde medewerkers die u graag bijstaan met raad en daad.
Missie en visie
We proberen voor onze klanten in de eerste plaats een betrouwbare partner te zijn. Kwalitatief hoogstaande producten en een onvoorwaardelijke dienstverlening zijn vanzelfsprekend.
We volgen de sector op de voet en bezoeken frequent beurzen in binnen- en buitenland om op de hoogte te blijven van de allernieuwste trends.
Inspelen op uw wensen en op zoek gaan naar dat product dat perfect past bij uw imago of naadloos aansluit bij uw activiteiten, dat is onze missie. Wij zorgen ervoor dat uw budget op de meest optimale manier wordt ingevuld, dat de vooropgestelde doelstellingen worden bereikt en dat uw promotionele puzzel past.
Dankzij een zeer nauwe samenwerking met een uitgebreid netwerk van toeleveranciers en fabrikanten, zowel in Europa als in het Verre Oosten en de rest van de wereld, kunnen wij een optimale prijs-kwaliteitverhouding garanderen.
Niet alleen op de kwaliteit van de producten wordt nauwlettend toegekeken, maar ook de omstandigheden waarin ze tot stand komen en de impact op mens en milieu zijn belangrijke aandachtspunten bij de selectie van onze partners.
Pronel is lid van de BAPP (Belgian Association of Promotional Products) en werd in 2017 verkozen tot ‘Best Product Media Advisor of the Year’.