Na meer dan 30 jaar namen we afscheid van ons allereerste logo en stoppen we Pronel in een nieuw jasje. Met ons nieuwe logo behouden we rood als hoofdkleur maar kiezen we bewust voor een strakke, moderne huisstijl.
De eerste letter van het nieuwe logo bevat een tekstballon en dat is geen toeval. Onze producten dragen immers een boodschap uit, ze zijn de woordvoerders van uw merk. Enerzijds vanwege ons internationaal netwerk van fabrikanten en leveranciers en anderzijds omdat onze klanten niet altijd Nederlandstalig zijn, ging de voorkeur uit naar een Engelse tagline. Met ‘Glorious gifts’ wordt meteen duidelijk dat ons aanbod uit geschenken bestaat en het adjectief ‘glorious’ typeert onze voorliefde voor onderscheidende, kwalitatieve producten die uw onderneming de uitstraling geven die ze verdient.
Aansluitend lanceren we ons eigen ‘Green & Glorious’-label en kiezen we resoluut voor een focus op duurzaamheid.
Zoals u merkt is Pronel helemaal klaar voor de toekomst! Let’s make it glorious…